Saturday, August 01, 2009

[體驗] Fa 止汗系列

最近天氣日日幾乎都超過30度, 試幻想一下...
一眾美女背心熱褲 低胸短裙, 大show好身材
本來就係一個好美好既畫面
點知.............................傳來......一陣異味~

OH MY GOD !!!

本身想識妳既男仔都即刻離妳幾呎遠啦!!
所以夏天除左要重視好身材 皮膚 化妝 HAIRSTYLE (多到呢...)
有冇體味都好緊要架!
妳可能話: 我沖完涼先出去架喎 點會有味呀?

其實本身汗係幫助身體散熱, 主要成份係水
但當汗水mix埋細菌等物質, 就會發出異味
所以哩個情況 我地係 避無可避!
而林林總總的止汗產品就面世啦~ 此確為女士恩物!!

今次好榮幸可以體驗到Fa止汗系列其中2個產品

同大家share用後感 !!
多謝Meling, HKCOSME, FA的support :]


首先講下Fa, 係1個德國嘅Brand, 1954年創立
係外國有得賣嘅product比香港多元化得多!
浴用品, 皂, 男士系列都有 當然唔少得最出名嘅止汗香體系列啦!

今次第1枝體驗嘅係Fa deodorant (Sensitive), 150ml, Made in Germany

(壓縮噴霧)

Mild care for delicate skin - with cotton flower extract, especially developed for sensitive skin.Extra mild, does not irritate the skin.
樽身白加上紫色 配合曬sensitive個主題
由於配方係 0% Alcohol~
最適合對酒精敏感, 脫完毛比較敏感嘅sis用
味道: 比較清淡 噴一次要靠到好近先聞得到
止汗度: 我哩幾日都要出去interview, 要四周圍搵路
大約3-4個小時喺三十幾度 大大個太陽底下 下行黎行去
本身都擔心咁惡劣嘅環境 頂唔頂得住
好在, 每晚番到屋企都冇異味!!

第2枝嘅就係Fa deo roll-on (golden star), 50ml, Made in Germany

(滾輪式)

Fa 24h deo protection with quick-dry formula
哩一款主打嘅係 glamorous fragrance~
味道自然比較濃烈 有種熱帶水果嘅味道
由於個人唔係咁習慣用滾輪式, 所以俾左媽咪試用
媽咪哩幾日都有出去行街買野 但都係室內居多
所以暴露喺陽光底下嘅時間平均只有1-2個小時
媽咪話個香體露擦左上去要等大約1分鐘成乾得透!

著衫都要等一等, 比較麻煩! 但overall止汗功效都完全冇問題

總括黎講, Fa哩2枝止汗產品都達到我心目中嘅要求
而且零售價仲咁抵! 未揀好止汗劑嘅sis 仲唔行動? :]

(Resources from: http://www.int.fa.com/)

--The End--

2 comments:

  1. 其實我成日都有個疑問...
    我個背脊都成日出汗, d止汗噴霧除左噴腋下, 仲可唔可以噴其他位置呢..??
    同埋我想問下支止汗噴霧噴完會唔會有d白色粉? 我之前試過用某品牌會有呢個情況! d白色粉會痴住件衫... 都幾討厭下...

    ReplyDelete
  2. 我想問下呢隻白色噴霧係邊到買呀??
    我想係返學到用呀!
    唔知會唔會比班同學聞到架??
    唔該..
    請答覆..

    ReplyDelete