Saturday, August 01, 2009

[FACE] Orbis UV Cut Sunscreen On Face Light


Orbis UV Cut Sunscreen On Face (Light)
SPF34 & PA+++ , HK$129 28ml, 清爽輕柔的無油防曬乳液

●用感清爽輕盈,蘊含植物性收斂成份金縷花水,營造通透素肌效果。
●獨有Lasting Bright Powder,持續吸收多餘的皮脂、汗水,防曬效果更持久。 ●無油配方並通過粉刺測試,暗瘡性膚質亦可放心使用。
●防UVA及UVB紫外線散亂劑=Fine Touch Reflector

●持續保持粧效粉體=Lasting Bright Powder。植物性收斂成份=金縷花水
●植物性保濕成份=迷迭香精華、黑砂糖香精華●無油份、無香料●不使用紫外線吸收劑*單獨使用時,只需用潔面霜清洗即可

哩個product都用左成3年!! 當初買佢因為網上口卑唔錯, 價錢又唔貴
最重要係我prefer利用紫外線散亂劑 而唔係吸收劑! 感覺放心好多

之前得1個version, light仲未出! 但因為 Orbis 成個brand都係oil free

所以我combination skin都唔覺得"笠"
直到佢出左light version, 我當然心郁郁想試新野架啦!
點知...一試愛上.......ha

個質地係水劑狀, 比normal個質地爽好多


(推開後好薄, 好似冇擦咁)

夏天用好舒服! 我直頭當佢 foundation 咁用,
因為用完佢 再加個碎粉/粉餅, 個coverage 已經好夠!

(應該唔難睇得出2張相都係下半部分擦左orbis)

我仲介紹過身邊好多朋友用, 個個feedback都好好!

所以當我生日月份有張$100 cash coupon, 大家都爭住話要買
其實我自己覺得佢同BB Cream差唔多!
但要記得用既份量要夠, 唔好真係當佢係foundation既份量咁用!
唔係spf會少好多 會容易曬黑!!


Reminder : Dry Skin者
用normal會比較好, 或者先用水份較重既moisturizer打底!
如果唔係可能會有過乾既問題~
Reminder 2: Normal 同 light 價錢一樣, 但light比normal容量少2ml


(Resourses from www.orbis.com.hk)

--The End--

1 comment:

  1. 呢隻我都有用呀!!! 都係朋友介紹我用ga~
    我自己用light version覺得都幾好呀~
    個質地好爽, 而且搽左真係覺得d皮膚好好好靚~ (自己呃自己ge掩眼法.. -v-")
    但有時如果朝早起身d皮膚比較乾ge時候用呢支就真係唔係太夠... 唯一覺得有點不足ge地方~ =[
    normal version其實個質地係咪會好似crem咁? 我都有興趣試下~ 因為應該會保濕d~

    ReplyDelete