Tuesday, August 04, 2009

[8月份大事]

8/17
7天後的假期 miss左好多堂 追唔上 :[
食左好多好多好多野. Time table成9月先有 點算?
Kenji, don't worry!

8/16
十萬個感謝Mavis到來作我練習之對象!!!!!!!!
第一次見到佢男友!!!! 呵呵呵 出嫁了嗎? :P
我會記得某 水晶小姐 亦答應我! :]
P.S 我需要大量model, 有意請聯絡我!

8/15
在"老闆"面前一塌糊塗 不知所謂.
我會改, 我會進步, 我會成功, 等我!

8/14
"0"..............好大壓力............

8/13
仍有隔膜 打不破. 見到Ron Ng 真人唔錯喎!

8/12
未來幾日會有另一篇體驗文 先賣個關子:]
09 A/W Collection全部都好吸引! 我要血拼!!

8/11
嘩, 今日仲大穫 得自己一個 冇人答到我幫到我
慌到打俾呀瑤叫救命 佢話從未聽過我咁慌 真係驚
1樣2樣3樣4樣5樣 做到一塌糊塗 不知所謂 又驚會有complaint
我真係未獨立handle到咁多野...
發左啲幾開心嘅夢, 開心到唔想醒, 但搞到唔知醒-0-
P.S "陷家佛跳牆"..haha

8/10
出門巧遇家希, 原來大家有著同樣問題 於是相約滷肉飯坐談會.
努力控制著情緒 但做事仍錯漏百出 仲唔係細錯 唉.
從前熱血的我在哪?

8/9

Mavis, Happy Birthday! 歡迎進入"老餅俱樂部"~
Mini party @ Cafe (如果再去間野真係唔好再預我 ha)

小Zoe好可愛, 但看得出沒人喜愛 果然物似主人形

限定之梅子味綠茶好好飲!!

8/8
好討厭好討厭好討厭
好. 我認, 我真係做錯左好多野.
今日食飯都要企係到食真係好可憐... 逢假期都要咁?
放肆地一口氣買了2個袋, 算是發洩的一種吧.

8/7
番新地方 @ ST, 新人事又有新作風
我十個欣賞嘅女人黎左, 真係好型 希望我將來可以好似佢咁
今日十級腰酸背痛

8/6
修左眉, Lunch 買左對黑花耳環 感謝同事幾日來之指導

8/5
Aling黎左搵我食lunch, 意想不到! 佢瘦左好多!!!!!!!!!!!!
夜晚等埋 4個人去食糖水, 難得的一個早.......

8/4
失去了"秤不夠"&"脆卜卜"的優勢與特權 唉...
離"不惑之年" 不遠矣。

8/3
番新工 麻麻地 唔係太鍾意 懷念以前日子, 唉...人總是犯賤
P.S. 陳志雲兩度經過我面前 :P

1 comment:

  1. 今日開始返新工? 加油~
    p.s.見到兩次陳總? why?

    ReplyDelete